Slalom i Järvsö

Idag har jag, Kimmen och Lowe varit i Järvsöbacken igen.



Premiärdagen på nyårsaftonen skedde på lite darriga ben. Jag tror mina hjärnskakningar har satt sina spår och gör mig till Bambi på skidor. Hör hela tiden "Tyngden på dalskidan, älskling, tyngden på dalskidan!" 😉 

Isiga backar gör inte känslan bättre. Lägg till människor som inte tänker sig för utan stannar hur som helst, barn i massor som kör precis överallt och lite skumt ljus med bättre sikt att önska och som inte det vore nog så var det snökanoner lite varstans som bidrog till tantens dåliga syn! 

Nej, nu är det färdigklagat - det var inte bara skit utan riktigt kul faktiskt! Ben och fötter gnällde inte lika högljutt som sist heller. På det hela taget en bra dag måste jag erkänna! Bara på't igen så kanske tanten vågar släppa på lite snart och mina grabbar slipper vänta å vänta nere vid liften efter varje åk...

En bild på mig och mini. Hann precis fota innan han drog iväg med en djup suck! Bråttom, alltid bråttom! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0